WELCOME to pld-livecd-pl@pld-linux.org

Rutkowscy rutkowscy1 w neostrada.pl
Nie, 20 Cze 2004, 17:25:31 CEST

Chyba nie tylko automat odpowiadał.
Nie twierdzę, że dystrybucja jest robiona tylko i wyłącznie dla Polaków. Ja
CHCĘ używać dystrybucji przystosowanej dla polaków i po Polsku. Jeżeli jest
robiona przez POLAKÓW dla innych narodowości to bardzo, bardzo, ... gorąco
ŻYCZĘ sukcesów i trzymam kciuki Za WASZ sukces.
Ja chę PO POLSKU i jeżeli PLD taki jest (może w jakiejś wersji) to chętnie się
z nim zapoznam.
Z poważaniem
B. Rutkowski