Dlaczego musze aktywowac siec w Xach?

GP pgrzes w gazeta.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 18:29:43 CEST

Witam,

ponownie w drugiej sprawie, ktora uprzykrza uzywanie PLD Live.
Od kilku dni posluguje sie skryptem do zapisywania konfiguracji
przygotowanym przez kolege Macieja Górnickiego - wielkie dzieki!!!
I wszystko byloby dobrze, gdyby nie nastepujacy fakt:
1) loguje sie na konsoli i sprawdzam polaczenie pingiem - dziala
2) uruchamiam X
3) juz w trakcie startu Gnome mam ostrzezenie, ze siec nie dziala -
kontynuuje
4) ping oczywiscie daje komunikat: unknown host
5) uruchamiam pldconf
6) Siec -> Karty sieciowe -- nic nie zmieniam i przechodze do OK
7) siec dziala

Co mam zmienic, aby Xy nie wylaczaly sieci?
A moze tak ma byc?

Pozdrawiam
Grzegorz