pobieranie CVS

Piotr Sawicki pelle w plusnet.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 11:49:50 CEST

� wrote:

>Dnia 23-09-2004, czw o godzinie 14:03 +0200, Piotr Sawicki napisa?(a):

>projekt pld ma wlasnego cvsa, a na stronie glownej jest link do niego...
>
>$ lynx -source www.pld-linux.org|grep cvs
>
>pozdrawiam
>-pawel

Dzięki Pawel!
Sorry za moją ignorancję.
wpisałem do konsoli:
[piotr w localhost piotr]$ cvs
-d:pserver:anonymous w cvs.pld-linux.org:/cgi-bin/cvsweb/livecd login
Logging in to
:pserver:anonymous w cvs.pld-linux.org:2401/cgi-bin/cvsweb/livecd
CVS password:
cvs login: authorization failed: server cvs.pld-linux.org rejected
access to /cgi-bin/cvsweb/livecd for user anonymous
[piotr w localhost piotr]$

W zwiazku z tym mam pytanie, czy mozna sciagac cvs'a jako anonymous
user, czy nie, bo cos mi nie wyszlo. Zakładając jednak, że można, to czy
trzeba ściągnąć cały moduł livecd, no i jak potem z tego ściągniętego
cvs'a zrobić obraz iso do wypalenia?
Szkoda, że nie ma gotowego obrazu iso do pobrania z tymi uaktualnieniami
o skrypty do konfiguracji poprzez dyskietkę startową :-(

Pozdrawiam
Piotrek

--
Kopalnia Dzwieku