PLD Live na HDD

Adam Sosnowski Adam.Sosnowski w fransmaas.com.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 19:31:19 CEST

> Na koncie root jest katalog instaler a w nim installer.sh

KJest pewna niejasnosc co to znaczy "Na koncie root".
Sciagnolem ostatni PLD LIve 0.95 oraz PLD Live Current
i nie znalazlem anijednego pliku "install.sh".

Adam
IT-Department of Promexim Sp. z O.O. Warsaw Office
Frans Maas Poland Group
Ph.: +48 (22) 67 06 889 Fax : +48 (22) 67 06 802
Mob.: +48 (0) 506 00 33 83
adam.sosnowski w fransmaas.com.pl  www.fransmaas.pl