rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 30 Kwi 2000, 12:56:14 CEST

On Sat, Apr 29, 2000 at 09:47:43PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Raczej taki plik nie powinien byc w /etc/sysconfig/interfaces tyllko
> w /usr/share/doc/rc-scripts-version/examples. To samo tyczy sie
> plikow do ppp,sangomy,ipv6,ipx itd.
Sangome muszę naprawić. Trzy dni firma było bez internetu jak testowałem
nowe jądro i pakiet wanpipe.

> Tak przy okazji: czy ktos moze sprawdzic czy REMIP dla eth
> zachowuje sie teraz prawidlowo (nie mam obecnie dostepu
> do odpowiedniej konfiguracji sieci).
To chyba tak, ale ja miałe problem z tym, że eth0 wstawało mi zawsze z
opcją "NOARP" no i nie bardzo chciało działać.
Ale to może wina starego iproute (nie wiem jakie tam mam).

> To samo czy po dodaniu
> linkname itp. static-routes dla ppp dziala juz OK, czy moze
> jednak potrzebne jest czytanie nazwy interfejsu z plikow
> tworzonych w /var/lock przez pppd.
To załatwiają moje ostatnie zmiany w rc-scripts. I chyba działa.

Pozdrowienia,
        Jacek