swap w pliku?

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Sob, 1 Kwi 2000, 00:34:31 CEST

piątek, 31 marzec, Tomasz Kłoczko natłukł(a):

> I odpowiedni "swapon .." możesz sobie wrzucić do rc.local.
Wtedy przy shutdownie nie potrafi odmontować tego fs ze swapem.

> Chyba, że masz jakaś jasna koncepcję jak to rozwiazać.
No nie bardzo... Proponowałem, bo może komuś się to kiedyś
przydarzyło i mógłby coś podpowiedzieć. Myślałem jedynie o
odpowiednim wpisie w szóstej kolumnie /etc/fstab, ale chyba by
się to kłóciło z e2fsck? rc.sysinit mógłby być nieco wrażliwszy
-- jak mu swapon powie, że nie może się dostać, to odpowiednie
info i ta sama próba po podmonowaniu reszty fs (z pominięciem
już włączonych swapów)?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}