Problem z odmontowywaniem /usr

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 19 Cze 2000, 17:42:17 CEST

No właśnie. Po halt, czy reboot trzy razy pojawia się:
Unmounting filesystems..................[FAIL]
No i /usr nie jest odmontowywany. Co gorsza najwyraźniej nie jest nawet
montowany read-only.
Ostatni kloczek coś tam zmieniał --- teraz jest jeszcze gorzej.
Komunikaty zamiast jeden pod drugim pojawiają sie jeden za drugim,
rc.shutdown to już sam nie rozumiem.

Co na przykład ma robić fragment?:

	if [ "$retry" -lt 3 ]; then
		run_cmd "Unmounting file systems"  umount -a -f -t noproc
	else
		run_cmd "Unmounting file systems"  umount -a -f -t noproc
	fi

(do tego "Unmounting file systems" jest wyświetlane linijkę wcześniej!).

Chciałbym to poprawić, ale:
        1) Nie wiem co zrobić, żeby w końcu /usr mi się odmontował
        2) Nie rozumiem co miały zrobić ostatnie zmiany

Pozdrowienia,
        Jacek