ppp

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Nie, 5 Mar 2000, 15:35:18 CET

wczoraj przerabialem moje dotychczasowe skrypty na ifup i byl maly
problem. (polaczenie do tepsy)

Otoz skrypt chata nie dostawal odpowiednich zmiennych srodowiska (PHONE,
USER).

Pomoglo dopisanie PHONE do DATAFORCHAT skryptu (w skrypcie chat
powinno byc atdt$PHONE (bez spacji))

Ale problem jest z USER - chat dostawal nazwe uzytkownika ktory uruchamial
ifup. To pewnie dlatego ze normalnie w srodowisku istnieje $USER - ja to
zmienilem na USERNAME, ale nie wiem czy tak mozna zrobic w cvs.

W kazdym badz razie cos tam jest nie tak (albo u mnie - tylko
co). Przyklady skryptow tez przydaloby sie przejrzec.

--
Ach Ci ludzie, to brudne swinie # Co napletli o mojej dziewczynie
Jakies bzdury o jej nalogach    # To po prostu litosc i trwoga