timezone

Paweł Wilk siefca w pl.QMAIL.ORG
Sob, 4 Mar 2000, 23:01:39 CET

Hi!

Dodałem do rc-scripts obsługę ustawiania strefy czasowej.
Po wstępnych wątpliwościach Artura zmieniłem trochę tak, żeby nie było
startowane zawsze, ale tylko wtedy gdy /etc/localtime wskazuje na coś
innego niż ustawienia z /etc/sysconfig/timezone. Mile widziane
komentarze.

<DISCLAIMER>

Ostatnimi czasy ogólna wydajność mojego systemu jest obniżona w skutek
wielozadaniowości (mnóstwo spraw w tym parszywym, zewnętrznym
świecie:). Dlatego proszę o wyrozumiałość. 8-)

</DISCLAIMER>

--
Paweł Wilk <siefca w pld.org.pl>  -=-  Polska Dystrybucja GNU/Linux  -=-
Opiekun Ispella -- A5B1 52BC D496 D08B 0E1F B6B0 86D8 52FE 0211 9484