rh6.1|pld

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 8 Mar 2000, 17:29:26 CET

[wtorek, 07 marzec 2000], Funto napisał(a):

> A mianowicie chodziło mi o:
> Gdy w RH6.1 pokazuje się informacja na samym poczatku przed ładwonamiem demonów o tym że, aby "wejść" z ten proces należy nacisnąć I nacisnie się to "i" poprostu wywala to i na ekran mieszajac się z innymi napisami i wyglada to bardzo nie łądnie i człowiek nie ma pewnośći że to zadziała.

aktualnie jest zrobione tak jak w RH. Niestety nie mam pojecia
jak odczytac klawisz tak by to co luser wpisue nie bylo wyswietlane
na terminalu - niestety ;-(

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/