siefca: rc-scripts rc-scripts.spec.in

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 8 Maj 2000, 17:22:25 CEST

[niedziela, 07 maj 2000], Paweł Wilk napisał(a):

 - rc-scripts supportuje run-parts dla każdego typu interface z osobna
>   (przy jego podnoszeniu i opuszczaniu odpalane są (będą, na razie działa
>    tylko dla ppp) odpowiednie skrypty z katalogu
>   /etc/sysconfig/interfaces/{up.d,down.d}. Wyeliminuje to zapewne (ufam
>   jajcusiowi:) konieczność robienia czegoś w ifup-post na przykład,
ja widzial bym to nieco inaczej tzn w konfigu np. ifcfg-eth0
wrzucasz

costam-up ()
{
	i tu co sie ma dziac
}
to samo
costam-down ()
{
}

po prostu nie lubie sytuacji gdy dla jednego device (urzadzenia)
jest 1257 plikow konfiguracyjnych (bo te skrypty w up.d trzeba traktowac
jako pliki konfiguracyjne)

ps. nawet cos takiego modzilem u siebie w cvsie
--

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/