saq: SOURCES autofs.init dhcp-relay.init radiusd-cistron.initd

Sob, 28 Lip 2001, 21:59:21 CEST

Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> writes:

> Ja kiedyś na taką sytuację poprawiałem rc-scripts. Tak żeby funkcja
> status() przyjmowała dodatkowy opcjonalny argument: nazwę serwisu
> (oprócz nazwy demona do sprawdzenia).
> Bo bez tego, to jak nazwa serwisu różni się od nazwy demona (smbd/nmbd)
> to status nie stwierdzi, że "xxx is dead but sybsys locked".
> Ale gdzieś ta poprawka się straciła :-(
Nie mam Twojego patcha ale jako, że tu nie ma żadnej filozofii to
dodałem do totalnew taki drobiazg. Jako drugi argument brana jest
nazwa skryptu init.d czyli dla samby będzie to:

status smbd smb
status nmbd smb

Commit do cvsu pld w przeciągu 3 miesięcy ;-)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/