mountowanie nfs-a (i samby)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 15:14:38 CEST

Mam takie wpisy w moim fstab:
//host/blues  /home/users/blues/host smbfs user,credentials=/home/users/blues/host/cr.dat 0 0
host2:/stuff  /mnt/stuff  nfs ro,users,nolock 0 0

I problem jest taki, że całość mi się nie mountuje podczas startu systemu.

nfs-a używam BEZ żadnego portmapa, bo nie potrzebuję żadnego lockd czy
innych tego typu rzeczy dla dostępu RO. I to ładnie działa. rc-scripty nie
mogłyby tego też wspierać? Magicznym wpisem jest tutaj nolock, bo bez tego
mountowanie trwa strasznie długo.

Natomiast czemu samba mi się nie mountuje to już nie rozumiem...
Powinna chyba...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...