Wykrywanie błędów przy uruchamianiu forkujących się demonów

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 11 Lip 2004, 18:14:14 CEST

Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> [11-07-2004 01:00]:
> Czyli zamiast pisać OK tam gdzie się powiodło będzie pisało FAIL?

Tylko w przypadku, gdy proces potomny nie zdąży zapisać pliku z PID.
Dla takich przypadków można tej funkcjonalności nie włączać -- łata,
którą podesłałem, jest opt-in.

> To proste odwrócenie obecnej sytuacji nic więc nie zmienia.

Hmm, u mnie dla thttpd działa: jeśli inicjalizacja się nie powiedzie,
wypisuje FAIL; gdy się powiedzie -- OK.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]