swap mountowany za wczesnie?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 13 Sie 2005, 19:34:00 CEST

On Fri, 12 Aug 2005, Jacek Konieczny wrote:
> Mnie ostatnio do głowy przyszła pewna szalona myśl: a może by tak
> busybox na interpretera skryptów? Nawet wbudowanego awka ma. ;-)

To by nie było takie głupie.
Tyle, że wtedy umieściłbym to, wzorem Solarisa, jako /sbin/sh i takie coś
wpisywać w skryptach startowych. Wprawdzie Solaris ma coś takiego:
 /bin/sh -> ../../sbin/sh
i to właśnie w /sbin/sh jest właściwy shell (BTW - dosyć dziwny i
ascetyczny, chyba jakiś ksh-podobny).

Aha - skoro jesteśmy przy busyboxie... czy nadal jego wbudowane 'ip' ma
problem z ustawianiem gateway-a poza lokalną siecią? Kiedyś przy okazji
instalatora się na to natknąłem. Coś takiego nie przeszłoby w nim:
ip:	10.1.1.1/24
gw:	10.10.10.1