dhcp i rc-scripts

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 21 Gru 2005, 12:28:41 CET

Pierwsza rzecz - zacząłem korzystać z Wifi z WPA i odnawianie kluczy jest
ustawione tam na 1h. Tymczasem ważność dzierżawy dhcp wynosi kilka godzin.

Efekt jest taki, że jeżeli startuje sieć przez dhcpcd to ten wypisuje, że
czas dzierżawy jest nieskończony i po pobraniu adresu umiera. W tym
momencie network restart daje brzydkie wydruki...

Nie mam pomysłu jak to rozwiązać, może dodać opcję -l z czasem takim jak
jest przy wpa_supplicant czas odnowienia kluczy? Nie wiem... Brzydkie
to...

Druga rzecz to proponuję domyślnie wrzucić do opcji dhcpcd -d. Daje to
logowanie co się dzieje z demonem. Nawet w manualu jest zalecane
włączenie. Jeżeli nie będzie sprzeciwów to dodam.