dhcp i rc-scripts

Pon, 2 Sty 2006, 10:29:38 CET

On Monday 02 January 2006 10:25, Paweł Gołaszewski wrote:

> Mówisz tutaj o upgrade AC->Th...
> Spokojnie możesz potencjalnie na napewno zamienić. Mnóstwo rzeczy się
> wywali (skoro już czepiasz się słówek).

sysloga upgradne z ac do th i przestanie mi chodzić + nie będzie oficjalnej
metody na poprawienie tego błędu więc nie ma nawet nad czym się zastanawiać.

> Całkiem istotne 5 linijek...
Dopisz więc sobie opcję do ifcfg-xyz albo wymyśl taką metodę by się nic nie
sypneło.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/