skaner usb tylko z root'a :( - Błąd w

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 17 Maj 2006, 00:13:00 CEST

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
> Osóbka znana jako Arkadiusz Miskiewicz, wystukała:

> Tak niestety nie było i nie jest.

> Właśnie stąd ból, że mountował i mountuje na siłe, bez sprawdzania co
> jest w fstab. Tyle tylko, że teraz przynajmniej tak samo jak jest
> domyślnie wpisane w fstab.
>
> Pomyślę nad jakimś testem. Coś mi się kołacze z mount -f - sprawdzę i dam
> znać.

No dobra to czekam na krytykę. Jeśli wpis w fstab jest to mountuje wg niego,
jeśli brak to mountuje z uprawnieniami takimi jak jest domyślnie w fstab.
Aha - jest jeszcze jedno miejsce w rc.sysinit (w sekcji $VSERVER), ale nie
wiem czy tam też w taki sposób należałoby to rozwiązać...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl