Avaya PCMCIA i RICOCH

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Nie, 12 Sty 1997, 01:48:07 CET

Witam.

Próbuję uskutecznić połączenie komputera poprzez sieć radiową na zestawie:
Zwykły Pecet :)
Karta radiowa: Avaya wireless Silver (PCMCIA)
Przejściówka PCMCIA-PCI na kości Ricoch

Linux: Pre-Ac (DC)

Uprzedzam, że nie mam wcale doświadczenia z kartami PCMCIA i stąd więcej
pytań niż powinno być.

1. Czy potrzebuję ekstra obsługi do przejściówki PCI-PCMCIA, czy to
powinno ruszyć na jajku z PLD bez problemu? Ewentualnie jakie moduły
załadować, bo nigdzie nie zauważyłem nawet cienia podpowiedzi poza
"lspci".
Na google wyczytałem, że czasami pomaga ręczne wpisanie irq, ale dalej nie
wiem jakim modułem ją (przejściówkę) traktować.

2. Do tej pory zauważyłem, że wavelan2_cs.o.gz z pakietu
http://builder.averne.net/dc/kernel-pcmcia-wavelan2-3.2.4-1@2.4.20_6.i686.rpm
jest skompilowane gcc2 a pozostałe pakiety kernelowe gcc3.

Przebudowałem i jutro sprawdzę, czy moduł się ładuje.

3. Co jeszcze powinienem poczytać o kartach wireless PCMCIA.

--
Kermit