blad parsera w instalatorze

Radek Swadźba radunio w go2.pl
Nie, 4 Sty 1998, 05:41:49 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Moskal" <malekith w pld.org.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>; <kura w cs.net.pl>
Sent: Monday, August 27, 2001 9:22 AM
Subject: blad parsera w instalatorze

> Jeśli parted mówi error during seek on /dev/hda albo coś koło tego,
> to musisz go wymienić na nową wersję. Może to być dość kłopotliwe,
> jak będe miał chwilę czasu to przebuduje instalator, ale to najszybciej
> w piątek :<

Będę bardzo wdzięczny jeśli wrzucisz pld.iso na server pld.org.pl z
polepszonym instalatorem.
Btw. nie wiem czy wiesz, ale na pld.org.pl /iso/i*86/pld-i*86.iso jest
niekompletne, nie bootooje się i jest bardzo mała ilość RPM`ów.

Pozdrawiam.
Radek ' radu ' Swadźba