webmail

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 1 Sty 1999, 05:08:42 CET

Jak każdy szanujący się administrator (rotfl) szukam odpowiedniago dla
mojego serwera webmaila...

Wymagania: ma działać, działać po polsku, działać z pl znakami i działać na
Maildirach.

W ogóle najlepiej, jakby ściągał pocztę przez pop3.

phpost, bardzo fajny, prosty ale niestety piep%#$^ polskie znaki przy
wyświetlaniu wiadomości (temat jest dobry, ale same pl znaki w treści
wiadomości wyświetla jako %cośtam próbowałem to poprawić ale nie umiem).
A może ma ktoś poprawioną wersję?

squirrelmail...z tego co pamiętam działał via IMAP, trochę mi się nie
spodobał, ja szukam czegoś prostego no i potrzebny serwer imapa dla
maildirów.

NeoMail (neomail.sourceforge.net) bardzo fajny, już byłem w trakcie jego
instalacji...ale...okazało się, że działa tylko na skrzynkach mbox :(((((
A szkoda..bo ma w miarę fajny interfejs, fajną zasadę działania (przy
pierwszym logowaniu pyta o opcje, realname, sygnaturkę itd. ;) ) no i zero
problemów z polskością.

Może coś poradzicie, jeśli nie to zmieniam MTA na postfixa i skrzynki z
Maildirów na mboxy i instaluję NeoMaila. ....

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!