vimrc -- podzieli się ktoś ?

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 1 Sty 1999, 11:43:25 CET

Dnia Thu, 20 Jun 2002 19:48:08 +0200
Marek Fetliński napisał(a):

>Cześć
>
>Nie podesłał by ktoś mi swojego ~/.vimrc ? [najlepiej jakby był troszkę
>okomentowany i miał ustawienia przydatne do pisania maili/newsów i htmla]
>W końcu przestałem się bać i postanowiłem pokochać vima ;) A zawsze to
>lepiej podpatrzeć jak inni mają coś poustawiane.

Nasz *vim* jest standardowo ładnie pokonfigurowany tzn. podświetlanie
składni itd. Jedyne co ja sobie dodaję to np. alias, że klawisz F8 działa
jako ":del" itd. W ogóle to sam muszę się bardziej vimem zainteresować. ;>

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!