SolidPOP3d i Netscape

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 08:03:16 CEST

On Mon, Apr 02, 2001 at 11:33:20PM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> A to dlaczego? Jakies znane dziury w MD5, czy tez chodzi po prostu o
> mozliwosc przechwycenia polaczenia i przesylanie maili plaintextem?
Nie znam szczegółów. Tak wyczytałem w dokumentacji solid-pop3d. Mnie SSL
bardziej przekonuje. Nie wiem czy to nie jest podobnie jak z szyfrowanymi
hasłami w sieci Windows --- tam niby plaintext passwords nie lecą po sieci,
ale jak się przechwyci to co leci, to tak jakby się miało hasło.
Chociaż, wniskując z Twojego sprzeciwu, pewnie nie :-)

Pozdrowienia,
	Jacek