Instalacja LPD na SCSI

Leszek A. Szczepanowski twinsen w amsnet.pl
Nie, 8 Kwi 2001, 19:01:17 CEST

Pomozcie, chcialbym zainstalowac PLD, lecz
napotkalem na szereg trudnosci.
- nie mam zadnych dyskow ani cdromow IDE
- mam kontroler SCSI Adaptec 29160
- oraz dysk IBM DDYS-T18350N (18GB)
- a takze nagrywarke Yamaha 2100S
Probowalem zgodnie z sugestia opisu instalacji
zamontowac CD-ROM, oraz przygotowac sobie partycje
z reiserfs na tym dysku, ale niestety modul aic7xxx.o
nie chce sie zaladowac, cos krzyczy o unresolved
symbols. Mam osobno przygotowane jadro z obsluga
mojego sprzetu w wersji bez modulow (uzywalem Mandrake
7.0 poprzednio), lecz nie bardzo wiem jak je wystartowac
i uzyc PLDowego initrd. Poprosze o naprowadzenie :)
--
Leszek A. Szczepanowski,twinsen w amsnet.pl
GCC/MC d-(+) s: a-- C++ UL++++ P(+) L+++ E---