bootowanie z scsi, jądro z modułami i w ogóle jak to ugryźć ..

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 8 Kwi 2001, 19:45:40 CEST

hej,
mam sobie taką magiczną maszynkę która nie ma w ogóle ide.
jako scsi mam aic7xxx, ale tego z kolei nie daje się wkompilować w jądro
(zarzuca coś o jakichś błędach).
dodatkowo scsi z nieznanych przyczyn nie chce bootować sd* (ktoś ma pomysł
czemu?)
wymyśliłem więc, że zrobię sobie tak:
jądro na modułach + initrd ładowane z dyskietki.
i to by było fajnie, ale nie mam pojęcia jak sie za to zabrać.
wiem, że kiedyś była dyskusja o tym jak tworzyć initrd (jakby ktoś miał kopię
przepisu to proszę o przesłanie), ale jak to potem "porozumieć" z lilo i
dyskietką? a może jeszcze jakoś inaczej?

depesz

proszę o możliwie pilną pomoc - na tym ma stanąć serwer firmowy a ja leżę i nie
wiem za co się zabrać ...

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,