zjazd PLD

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Nie, 8 Kwi 2001, 22:23:26 CEST

niedziela,  8. kwiecień. Michal Kochanowicz pisze:

> Są jeszcze bilety???? Wiem że to nie fair, bo jestem z Wawy, ale TAKI
> zestaw!!!
ja tam zawsze przed seansem biore, ale 'taki zestaw' i 'tyle
osob', to mozna by z godzinke wczesniej, choc przewaznie jest z
50-100 miejsc wolnych. 25 zl, chyba, ze przyjdzie sie z jednym
choc z poprzedniego, wtedy 22.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}