UTF-8 (By³o: Re: system na cdromie)

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pon, 9 Kwi 2001, 09:42:06 CEST

Dnia Pañskiego 09 Apr, 2001, Michal Kochanowicz napisa³(a):

 skrypty itd powinno ci siÄ™
> Widzê ¿e korzystasz z mutta i UTF. Skoro tego u¿ywasz, to zak³adam, ¿e
> jeste¶ w stanie to odczytaæ :) Móg³by¶ napisaæ jak± krzywdê muszê sobie
> (swojemu systemowi) zrobiæ, ¿eby widzieæ pl literki zamiast krzaczków?

Ojej nawet nie zauwa¿y³em ;> hehe ale to chyba przysz³o z nowym Muttem.

Poza tym mam zmodyfikowany config z /usr/share/doc

I nic wiêcej o tym nie wiem ;> hehehe

Martii

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl