Instalacja PLD na SCSI

Leszek A. Szczepanowski twinsen w amsnet.pl
Pon, 9 Kwi 2001, 12:27:41 CEST

On Mon, 9 Apr 2001, Stacho Pal wrote:

>Hmm, a selmod -r scsi-low 11 nie dziala??

Dziala, dzieki :) Oczywiscie ja glupi bym to
recznie tak czy tak uruchomil, tylko zapomnialem
na smierc ze przy SCSI trzeba pierwszy zaladowac
scsi_mod.o :) a potem reszta juz dziala :)
Teraz mam juz systemik w /dest i ide czytac
z opisu co dalej sie tam robilo.
Tak BTW - konieczny jest w PLD ten ramdisk?
Mimo faktu ze jak pisze w instrukcji "jadro
PLD jest silnie zmodularyzowane", nie trzeba
chyba tego brac tak mocno do siebie i zrobic
mozna sobie kernelika wedle wlasnego widzimisie,
w moim przypadku urzadzenia ktore mam w komputerze
na stale czyli karte scsi + rzeczy do tego,
ppp dzierzawkowe na ktorym wisze non stop tez,
czy inny serial - to wszystko wkladam do jadra
bez modulow. Tylko to czego nie uzywam stale
jest w modulach, mam nadzieje ze nikt mnie tu nie
zabije za ten poglad:) No i zawsze bez ramdisku
to 4 MB RAMu wiecej dla mnie :)
--
Leszek A. Szczepanowski,twinsen w amsnet.pl
GCC/MC d-(+) s: a-- C++ UL++++ P(+) L+++ E---