nowy

Pawel Rogoza pld w poczta.fm
Pon, 9 Kwi 2001, 12:59:29 CEST

Witam wszystkich grupowiczów.
Jestem tutaj nowy, więc może się przedstawię: nazywam się Paweł Rogoza, nick - Szpiegu, studiuję inf. na Polibudzie Wroclawskiej. Tyle może o sobie. Przejdźmy do tematu. Linuxa używam od ok. pół roku. Dotychczas używałem (i używam nadal...) dystrybucji Debian, ale z powodów patriotycznych :-) mam zamiar zainstalować PLD. Właśnie - czy jest może jakiś FAQ traktujący o instalacji (która w sumie jak na razie nie jest AFAIK prosta :-( Jak narazie to possałem z serwera FTP wszystkie RPM-y i staram się wygospodarować trochę miejsca na dysku... (Debiana na razie jednak zostawię...) Ile MB potrzeba do takiej standardowej instalacji? (mam nadzieje że 1GB wystarczy)
z poważaniem
 linuxfan -
  Pawel Rogoza