STATIC_ARP

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Pon, 9 Kwi 2001, 21:44:17 CEST

On Sun, Apr 08, 2001 at 10:39:20PM +0200 Tomasz Orzechowski wrote:
>Cześć.
>	Mam /etc/ethers i chciałbym, żeby skrypty startowe automatycznie
>robiły arp -f. W /etc/sysconfig/network jest STATIC_ARP=yes , ale z
>lektury rc-scriptc wynika, że funkcja static_arp() z
>/etc/sysconfig/network-scripts/.functions nie jest nigdzie używana. Czy
>tak powinno być?

Nikt się nie wypowie?

Bo ja widzę 2 możliwości:

1) zrobić użytek z /etc/sysconfig/network::STATIC_ARP, umożliwić
posiadanie jednego pliku typu ethers (zwyczajowo /etc/ethers) i
uruchamianie arp -f [/etc/ethers] w /etc/rc.d/init.d/network

2) przerobić /etc/sysconfig/network-scripts/.functions::static_arp()
tak, żeby wewnątrz było arp -f /etc/ethers.${DEVICE} i w /etc/ trzymać
plik ethers dla każdego interfejsu osobno (mi się to bardziej podoba).

--
Tomasz Orzechowski