sdi

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Wto, 10 Kwi 2001, 00:00:48 CEST

Wybaczcie to wielkie NTG, ale już nie wiem, kogo pytać.
- na pcol nikt nie odpowiedział.
Problem jest z modemami (analogami)
tepsy (i co ciekwawe tylko tepsy - np. te z netii chodzą
i serwerkiem na sdi pod linuxem
- tak z kernelem 2.2, jak i 2.4). Po prostu nie chcą
gadać ze sobą i ni ma siły. Gdzieś w archiwach znalazłem
, że trza wyłączyć timestamps (faktycznie, wygląda
na to, że to ma coś wspólnego z tcp - pingi latają),
ale nic nie dało. Opcje w pppd też nie bardzo
(chyba ze nie te co trzeba próbowałem zmieniać)
POMOŻCIE - bardzo mi na tym zależy !

dzięki i sorry

deresz
--