po co instalator!! :)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 10 Kwi 2001, 12:12:15 CEST

On Tue, Apr 10, 2001 at 12:57:15AM +0200, Leszek A. Szczepanowski wrote:
> Tak sobie mysle, ze nie ma po co instalatora
> dalej robic:) instalowanie PLD w obecnym stadium
> z plytki, powinno ludzi czegos nauczyc o systemie,
> a nie zeby ich wodzil "za myszke" jakis instalator
> GUI-podobny, ja sam po 5 czy 6 latach uzywania sobie
> linuxa dowiedzialem sie paru trywialnych rzeczy :>>
> Tak to jest jak czlowiek uzywa RH, potem Mandrake
> i tylko korzysta z tego co gotowe, zamiast poznac
> JAK to dziala.

Tell it to kloczek :>>
Wodzenia za myszke raczej nie musisz się obawiać, jakkolwiek większa
automatyzacja pewnie nastąpi niebawem.
A uczyć się *jak* to działa można na już zainstalowanym
systemie, gdy szanse na zniszczenia (tablica partycji np.) są znacznie
mniejsze :>

pozdrawiam
--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-