po co instalator!! :)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 10 Kwi 2001, 15:58:23 CEST

Dnia Tue, Apr 10, 2001 at 12:57:15AM +0200, Leszek A. Szczepanowski napisał(a):
> Tak sobie mysle, ze nie ma po co instalatora
> dalej robic:) instalowanie PLD w obecnym stadium
> z plytki, powinno ludzi czegos nauczyc o systemie,
> a nie zeby ich wodzil "za myszke" jakis instalator
> GUI-podobny, ja sam po 5 czy 6 latach uzywania sobie
> linuxa dowiedzialem sie paru trywialnych rzeczy :>>
> Tak to jest jak czlowiek uzywa RH, potem Mandrake
> i tylko korzysta z tego co gotowe, zamiast poznac
> JAK to dziala.

to jest fajne, jak robisz to raz w zyciu. Gdy musisz instalowac powiedzmy
raz w miesiacu (masz namolnych znajomych) to wpisywanie ciagle tych samych
komend przestaje byc zabawne. Rowniez jak masz zainstalowac PLD na 100
maszynach robienie tego na kazdej od nowa nie jest niczym ekscytujacym.

Tak wiec dalszy rozwoj istalatora IMHO jest potrzebny. Natomiast dodanie
odslogi myszki nie znajduje sie (przynajmiej w moich) planach.

BTW: malekith: kiedy bedzie jako tako skonczone Ywindow ?

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl