probemy z xami 4.0.3

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 12 Kwi 2001, 08:48:02 CEST

On Wed, Apr 11, 2001 at 06:24:07PM +0200, Tomasz Witek wrote:
> Ja tez mam problemy z StarrOffice na savage, ale chyba 3d nie
> pamietam, taki z tvout.

ja mam ten problem i na savage i na i810 i na (sprawdziłem) matroxie - jeśli
używam x'ów 4.0.3 na 3.3.6 jest o.k., ale w 3.3.6 nie ma driverów do i810 :(

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,