Modu³y

Leszek A. Szczepanowski twinsen w amsnet.pl
Czw, 12 Kwi 2001, 21:46:33 CEST

On Thu, 12 Apr 2001, Grzegorz Go³awski wrote:

>   modprobe: modprobe: Can't locate module char-major-209
>   Co to jest za modu³ i do czego ma on byæ aliasem? (j±dro 2.2.18)
>2) Czy jest jaka¶ dokumentacja, w której móg³bym znale¼æ odpowied¼ na tego
>   typu pytania?

tez wlasnie zawsze szukalem dokumentacji jakie moduly
maja jakie aliasy (prawdopodobnie do jakichs symboli
w jadrze, ale sie nie znam). Jesli wkompilujesz cos
na stale to problem odpada, jesli jest jako modul,
to ja przynajmniej nie wiem gdzie tego szukac.
np. skad szary czlowiek ma wiedziec ze net-pf-11 bodajze
to ax25 albo ze char-major-108 to /dev/ppp ?? i czy
w conf.modules nalezy zrobic alias tego 108 na ppp?
a moze na ppp_deflate? albo na jeszcze cos innego?
I nie zawsze mozna sie dowiedziec z devices.txt
co jest czym. Niech ktos madry mi powie, albo
odesle do dokumentacji (tylko jakiej?) - gdzie
wystepuje to powiazanie rzeczy typu net-pf-costam
czy char-major costam z modulami i jakie to sa
powiazania?
--
Leszek A. Szczepanowski,twinsen w amsnet.pl
GCC/MC d-(+) s: a-- C++ UL++++ P(+) L+++ E---

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl