DHCP

Jupiter jupiter5 w kki.net.pl
Pon, 23 Kwi 2001, 11:27:59 CEST

Jupiter>> dhcpd-3.0b2pl16-2
Jupiter>>
Jupiter>> Podczas uruchamiania wypisuje blad, ze nalezy
Jupiter>> ustawic "ddns-update-style" przed startem tego demona.
Jupiter>>
Jupiter>> Gdzie i jak to sie ustawia ?

Tomasz Orzechowski> Zawsze można zajrzeć do dokumentacji...

Paweł Gołaszewski> Nie nazwałbym tego problemem, bo program kulturalnie informuje co należy
Paweł Gołaszewski> ustawić i wystarczy 5 minut z manem, zeby miec dzialajace dhcp. Tam jest
Paweł Gołaszewski> wszystko opisane _dlaczego_ tak sie zmienilo.

Radoslaw Kojdecki> Ja na samym poczatku pliku wpisuje linijke postaci :
Radoslaw Kojdecki> ddns-update-style       ad-hoc;

---

Potrafie czytac dokumentacje, a takze komunikaty programu podczas
uruchamiania, ale nigdzie nie jest napisane, ze ta komenda
musi byc wpisana PRZED sekcja SUBNET (plik /etc/dhcpd.conf).
Ja wpisylalem ja w ramach sekcji SUBNET i dlatego
program zglaszal bledy. Dziekuje zatem Radku za pomoc.
Zamiast "ad-hoc" wole opcje "none".

Jupiter
jupiter5 w kki.net.pl

---
najLepSzY pRoGraM antyWiruSowY naJswiEzszE bAzY wiRusoW
codZieNnA akTualIzacjA wSzyStkO nA http://www.avp-promocja.kki.pl
---