Xprint

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 23 Kwi 2001, 12:19:00 CEST

On Sun, Apr 22, 2001 at 11:14:51PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Jak skonfigurować Xprint serwer? Jest jakiś manual w dokumentacji do X'ów
> ale to bardziej dla tych co chcą pod to pisać niż korzystać :(
> Zainstalowałem pakiet XFree86-Xprt, i co dalej?
> Tego Xprinta wymaga OpenOffice 6.0 i pewnie tak mu zostanie.

Informacje o tym znajdziesz w pakiecie XFree86-doc.
Szukaj tam wszystkiego co się tyczy xprt/Xprint itp.
Jednak już teraz ostrzegam, że OpenOffice przynajmniej do <619 drukował
tylko jedną stronę (pierwszą) i nie był możliwy wydruk do pliku.
Drukowanie jednej strony może to być wina Xprt lub OpenOffice ale nie
chciało mi się już tego dochodzić.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/