tpsa

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Nie, 15 Kwi 2001, 15:42:17 CEST

On Sun, Apr 15, 2001 at 11:28:38AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Wyglada na blad w pliku chat'a. A dokladniej brak jakiegos \
> do uniewaznienai spacji jako znaku oddzielajacego ciag
> wysylany i oczekiwany. Podeslij mi plik chat-ppp0.tpsa (chyba tak on sie
> nazywa - jest wpisany w ifcfg-ppp0.tpsa) to popatrze....
Juz sobie poradzilem :) Co widac ;)
Moje pierwsze polaczenie z linuxa =)
Blad byl rzeczywiscie w spacji - w /etc/sysconfig/interfaces/data/..
w pliku powinno byc:
OK              atdt$PHONE
Jezeli ma ktos chwole - moze by zobaczyl czy tak jest w dokumentacji,
czy tez ja po prostu mam stara wersje rc-scripts?
Ale teraz dalsze problemy:
dlaczego automatycznie nie podnosi routingu? Automatycznie jest tylko:
1.1.1.1         *               255.255.255.255 UH    0      0        0 ppp0
musialem recznie dodac default routing na ppp0.
I kolejne - gdzie sie wpisuje serwery dns? :o) i jakie sa dla tepsy?