dia - problem z locale [LC ALL i18n rozwiązanie]

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Czw, 19 Kwi 2001, 13:59:52 CEST

Michal Moskal wrote:

> Programy w C potrzebuja różnych zmienny LC_*, np
> LC_CTYPE, LC_MESSAGES etc. Żeby się ich dowiedzieć sprawdzają
> po kolei następujące zmienne shella:
>
> LC_ALL
> LC_costam
> LANG
>
> czyli jak ustawisz LC_ALL to overriduje wszystkie inne.

Co, jak pokazuje przykład dia, nie zawsze jest dobrze wykorzystane,
bo jeśli jest ustawione LC_ALL, a program w czasie pracy ustawia
inne LC... i zakłada że wynik działania będzie realizowany dla tak
zmienionego środowiska (a nie będzie bo jest LC_ALL) to wychodzą
takie właśnie krzaki.

Pozdrawiam,
Marek

A tak nawiasem mówiąc to udało  się komuś wyprodukować
jakiś poprawny PostScript lub EPS z dia? Kiedyś mogłem
drukować, a teraz za nic - ani drukarka ani ghostscript
nie trawią tego co produkuje mi dia :-(