dia - problem z locale [LC ALL i18n rozwi±zanie]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 19 Kwi 2001, 15:15:18 CEST

On Thu, Apr 19, 2001 at 01:59:52PM +0200, Marek Guevara Braun wrote:
> A tak nawiasem mówi±c to uda³o  siê komu¶ wyprodukowaæ
> jaki¶ poprawny PostScript lub EPS z dia? Kiedy¶ mog³em
> drukowaæ, a teraz za nic - ani drukarka ani ghostscript
> nie trawi± tego co produkuje mi dia :-(

Spróbuj ustawiæ LC_NUMERIC=C przed uruchomieniem dia.
Prawdopodobnie u¿ywa printf do pisania PostScriptu, bez wy³±czenia
locale i numerki s± zapisywane z "," zamiast ".".
Je¶li zmiana LC_NUMERIC pomo¿e, bêdzie wiadomo co poprawiaæ.

Pozdrowienia,
        Jacek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl