Monitorowanie UPS

Jupiter jupiter5 w kki.net.pl
Czw, 19 Kwi 2001, 15:29:25 CEST

Witaj Tomasz,

19 kwietnia 2001, 11:25:36, napisales:

> nie trzeba nic dostosowywac.
> rpm -ivh PowerChutePlus-4.5.3-1.i386.rpm

Tak, na stronie APC jest ten pakiet w kilku wersjach
(wybralem dla Red-Hat'a 7.0), ale przy probie
instalacji jest blad: niespelnione zaleznosci
   libstdc++-libc6.2-2.so.3

Gdzie teraz znalezc ten pakiet ?

Jupiter
jupiter5 w kki.net.pl

---
najLepSzY pRoGraM antyWiruSowY naJswiEzszE bAzY wiRusoW
codZieNnA akTualIzacjA wSzyStkO nA http://www.avp-promocja.kki.pl
---