dia - problem z locale [LC ALL i18n rozwiązanie]

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Czw, 19 Kwi 2001, 17:01:24 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Spróbuj ustawić LC_NUMERIC=C przed uruchomieniem dia.
> Prawdopodobnie używa printf do pisania PostScriptu, bez wyłączenia
> locale i numerki są zapisywane z "," zamiast ".".
> Jeśli zmiana LC_NUMERIC pomoże, będzie wiadomo co poprawiać.

Hmm.. problem jest trochę szerszy - dia tworzy pliki "zlokalizowane"
i tak wersja przygotowana w "pl_PL" nie otwiera się prawidłowo
w środowisku z "C" nawet jeśli na C ustawiony jest tylko LC_NUMERIC.

Tymczasowym rozwiązaniem jest dla mnie przepuszczenie pliku ps
przez filtr zamieniający "," na "." (dla prostego flowchart-u
z etykietami bez przecinków to działa, ale już sam dia korzysta
z przecinków i dla oryginału się tak nie da)

Pozdrawiam,
Marek