Re: ODP: RE: Moduły

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 09:05:31 CEST

On Thu, 19 Apr 2001, hocus wrote:

> Można w aliases dodać alias net-pf-10 off, przestanie pluć po logach, a
> działać powinien poprawnie.

Ale xinetd nie pójdzie bez rekompilacji (trzeba usunąć --enable-ipv6).

Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)