AX.25

Leszek A. Szczepanowski twinsen w amsnet.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 12:31:50 CEST

On Fri, 20 Apr 2001, Igor Truszkowski wrote:

>Czy są jakieś plany dodania do dystrybucji oprogramowania
>krótkofalarskiego? Mam na myśli przede wszystkim libax25
>i co ważniejsze programy o nią oparte, ewentualnie FBB,
>AWZNode itp. Czy ktoś się już do tego przymierzał?

Dodac mozna, aczkolwiek z doswiadczen z tym oprogramowaniem
wiem ze jest ono mocno niedopracowane. Wlacznie z
zawieszaniem sie socketow ax25 i koniecznoscia
przeresetowania calego linuxa.
--
Leszek A. Szczepanowski,twinsen w amsnet.pl
GCC/MC d-(+) s: a-- C++ UL++++ P(+) L+++ E---