ODP: Re: ipv6 -1 ?

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 13:40:52 CEST

Co np. moze nie dzialac ?? Ja ipv6 jeszcze nie uzywam, ipv4 starcza mi w
zupelnosci :)
a jak wylaczysz w kernelu i w modulach to jest z ipv6 spokoj.
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl

                    Tomasz Witek
                    <tiwek w manta.un        Do:     Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
                    iv.gda.pl>             <pld-users-pl w pld.org.pl>
                                           DW:
                    04/20/01 01:33         Temat:  Re: ipv6 -1 ?
                    PM
                    Odpowiedz do
                    "Lista dla
                    korzystaj?cych
                    z Polerowanej
                    Dystrybucji
                    Linuksa"

On Fri, Apr 20, 2001 at 10:47:25AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Tak ma być. Modułu ipv6 nie da się usunąć. Ale można go nieładować.

Jak go nie zaladujesz to moze Ci pare zeczy nie dzialac. :)

tiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)
-5,7,10);'

http://lists.pld.org.pl/