SDI w PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 24 Kwi 2001, 08:38:43 CEST

> Witam,

takze ;-)

> czy ktos moglby mi krotko opisac:
> jak skonfigurowac system do pracy z SDI ?

prosze bardzo ja to zrobilem tak:

/etc/ppp/options
persist

/etc/ppp/pap-secrets
name_from_tpsa	*	passwd_from_tpsa	ip_from_tpsa

/etc/ppp/pap-secrets (w zasadzie wystarczy jak bedzie pusty)
''

/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-sdi
DEVICE=ppp0
IPADDR=ip_from_tpsa
PERSIST=yes
MODEMPORT=/dev/modem
LINESPEED=115200
DEFROUTE=yes
PAPNAME=name_from_tpsa
MTU=1500
PPPOPTIONS="modem lock noauth"
ONBOOT=yes

W zasadzie oprocz ifcfg-sdi wszystko idzie tak jak wszedzie w sieci pisza -
jednak rozwiazanie z tym pliczkiem ma te zalete ze zeby dezaktywowac sdi
wystarczy wpisac "ifdown sdi" a aby potem aktywowac tylko "ifup sdi" no i
jest wydaje mi sie bardziej zgodne z konfiguracja reszty interfaceow w PLD

pozdrawiam
milley

PS. Nie bijcie mnie jesli nie odkrywam ameryki hehe ale mysle ze szablon
pliku ifcfg-sdi mozna by wrzucic do dokumentacji rc-scripts ;-)))