Wine

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 25 Kwi 2001, 18:12:05 CEST

On Tue, 24 Apr 2001, Michal Margula wrote:
>Czekam na informację, bo sam jestem ciekaw. A tak na marginesie - czy wine
>może działać standalone, bez śladu windowsa?
OK. Oto obiecane info: DZIAŁA :-)))
A oto konfiguracja:
kernel-2.2.19-3, wine-20010418-1.
Zrobiłem:
cp /usr/share/doc/wine-20010418/wine.conf.example $HOME/.wine/config
przeedytowałem nieco plik (zwłaszcza ten z kawałek ze ścieżką do
windowsa) i - co chyba najważniejsze (pamiętając o fontach) zmieniłem
kawałek tego dotyczący - sekcja [afmdirs] na:
[afmdirs]
"1" = "/usr/share/fonts/Type1/afm"
"2" = "/usr/share/a2ps/afm"
"3" = "/usr/share/ogonkify/afm"
bo podane tam domyślne katalogi w zasadzie w PLD nie istnieją :-)
No i wine winmine.exe zadziałało :-))
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl