Postfix - warning

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Śro, 25 Kwi 2001, 18:41:18 CEST

Jupiter wrote:
> W logu /var/log/maillog mam komunikaty typu
>
> postfix-script: Warning: group or other writable: nazwa_pliku
>
> i chodzi o wszystkie pliki w /etc/mail oraz /usr/lib/postfix
> Wydaje mi sie bez sensu nadawac wszystkim tym plikom praw
> zapisu dla grupy i innych.  Czy zle uwazam ?
> Zatez jak sie pozbyc tych ostrzezen ?

MSZ chodzi o to, aby zdjąć prawo do zapisu dla grupy/innych z tych plików,
a przynajmniej tak sugeruje treść komunikatu. Co mówi postfix-check?

--
"You're the type of guy who doesn't like to give up control."
	-- Wade to Garibaldi in Babylon 5:"The Exercise of Vital Powers"