Nvidia

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 26 Kwi 2001, 13:20:18 CEST

On czw, kwi 26, 2001 at 12:58:58 +0200, Artur Flinta wrote:
> Poraz kolejny zabrałem się twardo za przekonywanie mojego kompa do
> współpracy z OpenGL (dopalanym). Karta na pokładzie to TNT2 Vanta z 16MB,
> a ten nieszczęsny pokład to K6-II 300 + MVP3. Jajko w wersji 2.4.3
> (kompilowane ze źródeł i bez patchy). XFree86 4.0.3.
> A teraz do rzeczy, Ostatnia wersja XFree-driver-nvidia z repo, ma patch do
> devfs, i działa to całkiem sympatycznie, tylko dlaczego po każdym starcie
> kompa musze robić modprobe NVdriver? Mam stosowny wpis w
> modules.conf: alias char-major-195 NVdriver, da się to jakoś zrobić
> automagicznie?

popatrz do logow, znajdziesz tam zapewne informacje, ze
driver nie moze zostac zaladowany, bo jest dla wersji 2.4.3-6
a nie 2.4.3 - i pewnie ustawiles jadro tak, ze nie laduje modulow z innych
wersji jadra.

co do stabilnosci, nie mam zastrzezen - jadro z pld.

nie potrafie natomiast uruchomic kde z lusera, dziala tylko z roota,
i nie moge dotrzec do logow - nie wiem gdzie sie to debuguje :-(

riva vanta jest cool, to najfajniejsza kiedys karta za rozsadne pieniadze...
--s+