Instalacja jak dla mnie

Argail argail w histeria.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 00:33:47 CEST

On Thu, 26 Apr 2001, Bonawentura Lus wrote:

> Proszę wytłumaczyć prostemu człowiekowi jak zainstalować
> PLD z dyskietki (nie znalazłem) lub na istniejącym RH6.2

Na płycie z instalką, w katalogu images jest plik bootdisk.img .
Proponuje skopiowac do jakiegos katalogu na HD, do stacji dyskietek
wsadzić dysk i :

linux -- dd if=bootdisk.img of=/dev/fd0 bs=1k

winda -- w katalogu dosutils (na płycie instalacyjnej PLD) jest plik
rawrite.exe - skopiuj go do katalogu do ktorego wczesniej wsadzileś
bootdisk.img i odpal rawrite.exe (najlepiej pod dosem)
Postepuj zgodnie z pytaniami programramu (podaj nazwe pliku z *.img i
litere stacji dyskietek z dyskietka)

Po zrobieniu dyskietki startowej odpal komputer z dyskietki.

Cała reszta potrzeba do instalacji znajduje sie pod adresem :
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/install/pl/index.html
(proponuje wydrukować)

--
Kowalski Paweł